fredag 30 september 2011

Humöret är på topp och...

... jag vet att det kommer bli en grym kväll med mina flickor!

Solen skiner och det är 25 grader varmt ute, 25 GRADER liksom!? Absolut inte så att jag klagar, jag älskar't! Lite lätt chockad bara.

Att handla smink över telefon är verkligen inte det lättaste. Det har jag och mamma precis provat på! Hon var inne på Åhléns och jag var hemma i telefonen. Jag visste exakt vad det var jag skulle ha, sen säger hon att det inte finns, alltså det finns inte alls.
Då blir förvirringen total, jag är helt säker på att just det jag ska ha visst finns. Men mamma säger att hon har frågat damen som jobbar där och hon säger att det är så, det finns inte. Så efter många om och men köper mamma en annan, så jag hoppas verkligen att den blir bra när hon kommer hem! Haha, fattar inte varför allt blir så kaotiskt jämt när jag och mamma ska göra något.

För övrigt känns det som att jag har blivit överkörd av en lastbil, jävla träningsvärk! Tacka vet jag Ipren, min räddare i nöden <3 Jag går för tillfället ungefär som att.. ah ni fattar. Lär inte kunna gå i några höga klackar ikväll i alla fall.

Emilia Hilton Finn.
 // EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar