torsdag 15 september 2011

Idag är...

... jag en glad tjej!

Har varit på min skola idag och styrt upp mitt schema och mitt kurs kaos! Så nu har jag plockat bort en del onödiga kurser och fått ett special utformat schema.
Känns som att det kommer bli ett riktigt skönt sista år på Stiernhööksgymnasiet! Kan bara inte riktigt fatta att det äntligen är mitt sista år, efter allt slit som jag har lagt ner och efter allt som jag har gått igenom dom senaste åren. Tycker själv att jag verkligen är värd detta!

Ska beställa hem studentgrejer nu under dom kommande dagarna, känns att det faktiskt är på riktigt nu.
Sen ska jag även designa min egen balklänning, lite häftigt va? Vill verkligen ha en "egen" klänning, en som jag vet att ingen annan har. Jag vill ha en riktig prinsessklänning!

En väldigt glad Emilia för en massa år sen.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar