lördag 10 september 2011

Vad gör man...

... mitt i natten när man inte kan sova ?

Jo, man sätter på en sån där larvigt underbar kärleksfilm!

Kan man bli kär bara av att titta på en film ? Svar, ja! För jag blev alldeles upp över öronen kär bara av att titta på filmen Leap year. Det är en sån film som man blir så där underbart glad utav.
Ja, jag vet att det där lät super töntigt. Men i så fall får jag väl vara en liten tönt då!

Så nu vill jag åka till Irland och bli så där larvigt kär som dom två i filmen. Nej men allvarligt nu, jag vill faktiskt åka till Irland. Jag tror att jag skulle gilla det landet, i alla fall om det är precis så som i filmen.
Okej, det blev ett jäkla tjat om den där filmen nu. Men kan liksom inte hjälpa det... Bara se filmen så fattar ni!



// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar