söndag 18 september 2011

Om 9 månader...

... så är jag friiiiiiii!

Gissa om jag längtar som en tok !? Kommer ta mitt pick och pack på en gång och fly här ifrån. Frågan är bara vart, kan i alla fall säga att stanna i Sverige står inte speciellt högt upp på min lista. Vart jag hamnar beror väl också lite på hur mitt liv ser ut då, med vänner, killar o.s.v. Men det ska väl förhoppningsvis inte ha hunnit förändrats speciellt mycket på bara 9 månader.

Något som jag vet att jag vill göra och kommer att göra någon gång i mitt liv, är att resa jorden runt! Inte en sån där planerad jorden runt resa, en sån som man har planerat in i minsta detalj innan man åker. Utan en helt spontan sådan, jag åker dit jag känner för att åka och stannar där tills jag känner att jag vill åka vidare. Ska försöka att genomföra den resan inom en väldigt snar framtid har jag tänkt. Och vem vet, kanske blir förälskad i nått av länderna och aldrig mer kommer att komma hem? Missförstå mig inte nu, menar alltså landet och inte i en person som bor i landet. Got it?

Jag är en sån person som absolut inte skulle kunna bo på ett och samma ställe hela livet, förmodligen inte ens i samma land. Skulle kunna tänka mig att äga hus i några olika länder och sen flytta i mellan lite som jag vill. Haha ja, jag vet att det där kanske låter lite extremt. Men jag älskar att vara galet spontan och impulsiv. Och i min värld är ingenting omöjligt!

Detta blev bara en massa ointressant dravel känner jag, så för att kanske rädda upp situationen en smula.. Fast varnar för att detta inlägg kommer bli en aning rörigt nu, bjuder jag på en liten video på ingen mindre än mig själv.


Detta är en video på mig i 7:an, alltså ungefär 6 år sen. Och ja, jag är utan tvekan bäst på att såga, haha!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar