måndag 12 september 2011

En gris med läppstift...

... är fortfarande en gris!

Japp, så är det.

Myser i soffan och kollar på idol från Falun, säger bara en sak, Dalarna äger! Haha, kommer aldrig att sluta förvånas över vilka underliga typer det bor här ute i skogen.
 "Jag tycker att den är snygg och passar min image" well, u go boy! Heja Mikael!

Kaoset på facebook är nu total då Moras "idol hopp" Jonathan tog sig vidare till slut audition. Super skoj, får hoppas att det håller hela vägen. Ett stort grattis till dig!

Nu ska jag kolla på min absoluta favorit person i hela världen, eller nästan i alla fall, Maria Montazami! Sen ska jag ut och springa en vända har jag tänkt.







"You know that I'm a crazy bitch
I do what I want when I feel like it
And all I wanna do is lose control"

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar