måndag 19 september 2011

Var väldigt bråkigt idag...

... på matte lektionen när vi fick lov att räkna bråk!

Riktigt stolt över min insats idag, lyckades räkna minst 17 tal under alla dom där timmarna! Lite mindre stolt över att jag inte hittar i skolan fast jag liksom går i 3:an, haha. Blev utskrattad av bibliotekarie tanten till och med.
Jag - Vart ligger tunet?
Tanten - Du är i tunet nu ? Ops!

Har köpt tuggummi idag, så nu tuggar jag på det för fullt i stället för på mina stackars läppar. Men jag har hört att typ käkbenet kan gå av om man tuggar för mycket tuggummi? ;S Hoppas verkligen att det inte är så!

Har haft en liten pratstund med min underbara farmor i telefonen nu på kvällskvisten.
Farmor - vad heter han den där elaka gubben i idol juryn?
Jag - Alexander
Farmor - Ja, så kanske han heter. Han är så jäkla elak, och har du sett hur han ser ut sen då? Med den där fula mustaschen och allt. Förstår inte hur dom kan låta han vara med i det där programmet!

Haha jadu farmor, kan väl inte annat än att hålla med dig.
Imorgon ska jag spendera lite tid med henne, blir allt för sällan jag gör det nu för tiden. Först ska hon skjutsa mig till sjukhuset och sen ska vi åka hem till henne en sväng.

Min bästa farmor!


Till helgen hoppar jag på tåget och åker hem till Västerås en sväng och hälsar på pappa, lillebror Alex och Anna. Sen blir det nog en sväng ner till Örebro och Alexander också. Strålande!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar