lördag 24 september 2011

Dum & dummare...

... försöker ge goda råd på vägen!

Åh jisses, har precis pratat med Frida & Emil i telefonen som nyligen har blivit sambos. Vilket kaos säger jag bara, haha!

Ett litet råd till alla er tjejer! Om ni har fuckat upp någonting och vill försöka ställa saker och ting till rätta, så fråga ALDRIG en killkompis om råd. Om du nu inte verkligen vill höra sanningen från en killes perspektiv, en sanning som kan vara aningen hård, haha. Jag gjorde precis det och fick till svar: - Jag hade tyckt att du var helt jävla dum i huvudet!
Tack Emil, nu känns allting genast mycket bättre.

Mora krossade i alla fall återigen lillebror Leksand med 3-1, så jag har ju nånting att vara lite glad över trots allt ( :

Emil & Frida.
Kanske inte den vackraste bilden på er två, men hade tyvärr ingen annan.
Men vet att ni älskar mig iaf!


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar