torsdag 29 september 2011

Somehow, silence...

... speaks louder than words!

Av någon underlig anledning fick jag någon form utav "Twilight begär" så här på kvällskvisten, haha. Alltså jag älskar verkligen alla dom filmerna och längtar som en jäkla galning tills i November när del 1 av film 4 släpps på bio.
Jag måste sätta mig och glo igenom dom andra filmerna för typ sjuttielftehundrade gången, antar att jag snart kan replikerna utantill ( ; Nejdå, så illa är det väl ändå inte, hoppas jag.
Men jag skulle nog faktiskt vilja vara en vampyr tror jag, i alla fall om det är så som i filmen. Bo i ett stort fint hus & ha lite coola krafter, vem hade inte velat det liksom?

Love it!

**************************************************************************************************************************************
Döm inte allt du ser, tro inte allt du hör & säg inte allt du vet! 


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar