söndag 18 september 2011

Its wonderful to fall, let’s love and risk it all...

... I’d rather love just a little too much!


Jag sitter här ny duschad och luktar gott, haha, till och med Alfonz sitter i mitt knä och luktar på mig. Söt! 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan i min galet sköna sidenrock med mitt älskade chai te och titta på filmen "Friends with benefits". Har hört en massa bra om den filmen, så nu hoppas jag på att jag också tycker om den!


Ska bara lyssna klart på denna låten för hundrade gången först, en låt som jag gillar starkt just nu! Men lär väl snart ha lyckats spela sönder den totalt som alltid, typiskt mig liksom. Låten är även soundtrack till den underbara filmen "Something borrowed".


Finns tyvärr ingen "riktig" musikvideo till låten.


// EHF



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar