söndag 18 september 2011

Tuggar och tuggar och tuggar...

... sönder mina stackars läppar!

Fattar inte varför och kan inte sluta heller. Tuggar på insidan av läpparna i stort sett hela tiden, en mycket ful ovana som jag har drabbats av. Ska köpa tuggummi imorgon och se om det kanske hjälper, då kan jag ju liksom tugga på det istället.

Imorgon kommer att vara en mycket förjävlig dag för min del! Först ska jag till skolan och ha matte i FYRA TIMMAR I STRÄCK!? Fyra timmar matte är fan omänskligt om ni frågar mig. Och som om inte det vore nog så ska jag efter det till doktorn och ta en massa blodprover, buhu. Men det är bara att bita ihop antar jag!

Och för övrigt så ska jag ha min första hopp-lektion på väldigt länge på fredag, alltså med en häst. Ser väldigt mycket fram emot det faktiskt. Tänkte att jag kanske ska ta med mig kameran till stallet och fota lite, men bara kanske.

Jag & Celine under ett dressyr pass förra hösten.

Börjar bli lite av ett "tema rörigt" här på bloggen, men ni får helt enkelt stå ut med. Take it or leave it liksom! Men med tanke på den ständigt ökande besöks statistiken så verkar ni inte ha något emot det ( ;

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar