torsdag 22 september 2011

Det är här man ska skriva...

... en sån där intressant rubrik!

Längtar obeskrivligt mycket tills på söndag då min älskade mammi kommer hem från Rhodos! Saknar henne galet mycket.

Imorgon ska jag först till skolan och rida, hoppning/markarbete står på schemat! Kommer bli kanon kul.
Sen blir det att åka direkt från skolan till sjukhuset med lillebror. Imorgon ska dom äntligen genomföra en skikt röntgen på hans fot så att vi kan få reda på vad som är fel. Sen hoppas jag att han kan börja gå på sin fot inom en snar framtid, för kryckor är inte så as kalas!

För övrigt så tänker jag nu sluta lägga energi på saker där jag inte får något tillbaka. Är trött på att det alltid krävs en massa ifrån bara mig för att saker och ting ska fungera, men nu är det slut med det! Ska bara ägna mig åt sånt som gör mig glad ( :

Min fina mammi.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar