torsdag 1 september 2011

Jag har varit sjuk...

... och inte orkat lägga någon energi på detta!

Men nu har saker och ting börjat ordna upp sig så smått, så nu ska jag försöka ta tag i det igen.

Idag är en sån dag då jag är galet rastlös, känns som att jag kommer börja klättra på väggarna snart. Kom att tänka på spindel mannen nu, alltså på tal om att klättra på väggarna. För han kan väl det va? eller!?
Jag har faktiskt inte en aning så känner att jag lämnar den funderingen nu. För ni vet, det är bättre att vara tyst och låta folk tro att du är dum i huvudet än att öppna munnen och undan röja all tvivel. Eller nått sånt! Haha nu blev det här väldigt rörigt, hänger inte ens med själv.

Okej, tillbaka till mig och min dag. Har varit duktig och tvättat och lite sånt idag, åker ju till Örebro imorgon med Frida och Johanna. Kaos säger jag bara! Jag är typ sämst i hela världen på att packa, slutar alltid med att jag slänger ner halva garderoben i en enorm resväska 20 minuter innan tåget går. Och av någon underlig anledning lyckas jag alltid glömma hälften av det jag ska ha med mig hemma. Det panik artade kaoset som utbryter när jag sen ska byta tåg med alla mina jävla väskor som väger som en hel elefant flock ska vi inte ens tala om.
Ah jag lovar att det kommer komma upp både filmer och bilder här efter helgen!


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar