fredag 16 september 2011

När en sak slutar...

... så börjar något annat!

Idag fick min chihuahua hem sin kallelse om att han ska till tandläkaren. Han ska dit och sövas ner för att plocka ut två mjölk tänder som vägrar släppa taget om honom. Kan i och för sig förstå tänderna, för han är ett riktigt litet charmtroll, haha.
Tycker bara att det är jätte jobbigt att gå till veterinären med honom för han blir så ledsen när han får sprutor i sig. Min lilla bebis!

Måste beställa hem lite nya kläder åt honom nu till vintern. Han har en jätte fin blå vinterjacka men han ska få en ny i år har jag tänkt. Sen behöver han lite på fyllning utav tröjor och lite annat smått och gott. Ett nytt vinter halsband skulle inte heller vara så dumt.

En snygg dödskalle tröja ifrån en av mina favorit affärer http://www.dobaz.se
Dödskallar har blivit lite av Alfonz grej.

En vinterjacka som jag tror  kommer bli Alfonz.
Den kommer från en annan affär jag gillar starkt http://www.lechien.se


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar