onsdag 14 september 2011

Idag har jag...

... been a really good girl!

Jag har städat hela mina lägenhet, men usch va tråkigt det är. Funderar starkt på att skaffa en städ tant eller vad det heter. En sån som kommer hem till mig och städar, hur skönt hade inte det varit?

Det enda jag inte gjorde idag när jag städade var att torka golven. Anledningen till att jag inte gjorde det är för att jag inte kunde. Det är nämligen så att jag och min mamma var iväg och köpte såna skur grejer som man behöver när man torkar golven. Men jag var lite glömsk, så jag betalade och sen gick jag där ifrån, utan skur grejerna som jag hade betalat för. Så skur grejerna blev kvar i affären, haha ja, vad ska man säga... Jag är som jag är!

Möblerat om lite gran har jag också gjort, värsta träningspasset!

Och på tal om träning så har min älskade boxning startat nu igen efter sommar uppehållet, som jag har längtat. Men Fia som hade boxningen innan sommaren har den inte längre, tråkigt tycker jag. Nu är den en yngre kille vid namn Mattias som håller i det, får hoppas att han är lika bra som Fia, men det tvivlar jag på!



// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar