onsdag 21 september 2011

Just nu är jag...

... så trött på läkare så jag skulle kunna spy!

När man har suttit på akuten så länge att man har lärt sig nyheterna utan till, då vet man att man har suttit där åt helvete för länge! Så om någon har missat nyheterna idag och undrar över något så är det bara att fråga mig, för jag kan hela nyhetssändningen utan till efter att ha sett den x antal gånger ikväll.

Nu är jag i alla fall äntligen hemma så nu tänker jag krypa ner under täcket och få min skönhetssömn!

För övrigt så hatar jag personer som inte kan svara i sin telefon när man ringer och jag hatar appen "my horse", helt beroende framkallande! Jäkla skit spel. Ah jag är lite bitter just nu...

Häst fan kräver tillsyn 24/7 för att den ska överleva, snacka om att
spelet håller på och tar över hela min vardag!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar