torsdag 22 september 2011

Tror att jag har satt ett nytt världsrekord...

... i längsta tid att kolla klart på en film!

Jag har nu efter 4 dagar lyckats kolla klart på filmen "how do you know". Alltså den var väl egentligen inte jätte dålig, men kanske aningen seg. Eller ja, jag lär ju inte ha tyckt att den var speciellt bra med tanke på hur lång tid det tog att se klart den! Ganska bortkastade 2 timmar, så ska ni kolla på film så kolla på en annan i så fall ( :

Till helgen har jag tänkt att jag ska ta lite ny bilder på mig och Alfonz. Får se om vädret tillåter det bara. Känner att det är dags att förnya headern och lite annat smått och gott. Så håll utkik gott folk!

Nu ska jag kolla på "Something borrowed", sen ska jag och prinsen mysa ner oss i sängen.

Boo hoo, oh, did you expect me to care?

Så här ser jag ut när en fluga flyger in i mitt öga,
tänkte bara att ni kanske vela veta det.
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar