tisdag 20 september 2011

Lillebror bli aldrig...

... som jag när du blir stor!

Min lillebror gjorde illa sig i foten för ungefär en månad sen och har varit gipsad tills i torsdags. Dock har mina värsta farhågor nästan bekräftats nu. Är nämligen så att när han gjorde illa sig så var jag säker på att han hade skadat sina ledband i foten, men läkaren höll inte med utan han sa att det var en massa sprickor.

När dom tog av gipset i torsdags så verkade det vara helt ok, även om jag tyckte att han hade lite väl ont fortfarande med tanke på att läkarna menade att hans fot nu hade läkt helt.
Nu 4 dagar senare är foten återigen helt upp svullen och han kan knappt stödja på den. Och återigen har han jätte ont vid beröring över ledbands fästet.

Blir att åka in till akuten imorgon, och tro mig, jag kommer inte att vara på mitt bästa humör!
Lillebror för en väldigt massa år sen.


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar