fredag 23 september 2011

Varför säger vi saker som vi inte kan ta tillbaka?...

... Och varför saknar vi saker som vi egentligen aldrig riktigt inte haft?

Well, rubriken säger väl allt.
Jag är verkligen expert på att säga saker som jag egentligen inte riktigt menar. Sen missuppfattas det även ofta av personen jag säger det till så att det blir om omöjligt ännu värre.
Att jag aldrig kan lära mig att det är bättre att bara vara tyst! Självklart ska man säga vad man tycker, men man behöver ju inte uttrycka sig så klumpigt som mig. Känner mig ungefär som en elefant som försöker dansa balett, ah okejdå, det där var väl kanske sämsta liknelsen ever! Men ah ni fattar nog i alla fall ungefär hur jag menar...

"Kärleken är en allvarlig mentalsjukdom", dagens väldigt sanna sanning!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar