lördag 24 september 2011

Idag är en sån dag...

... som kommer att spenderas ner bäddad under täcket!

Vaknade upp med feber och tok ont i halsen i morse, inge vidare roligt precis!

Mitt facebook konto blev hackat i torsdags kväll, men fick det återställt igår på förmiddagen. Det är en del vänner och sånt som har plockats bort. Så ni som undrar varför "jag" har plockat bort er som vänner, det är alltså inte så det är. Jag vet inte exakt vilka som har blivit bort plockade heller, utan det var fb supporten som kunde se det i mina senaste händelser på sina datorer. Mitt konto har förmodligen blivit hackat via min ena mejl, den mejlen som jag har på msn. Så nu använder jag min andra mejl, emilia.finn@live.se, på msn istället, så även den är alltså ny.
Shit det där blev invecklat känner jag! Men hoppas att det går att fatta lite i alla fall, att försöka förklara saker är inte direkt min starka sida. Men man kan ju inte vara bäst på allt ( ;

Nu ska jag försöka få liv i lillebror och stoppa i honom lite tabletter.

Slänger upp en sån där grym låt när jag ändå håller på.


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar