torsdag 29 september 2011

The last thing on my mind...

... is going home!

Sitter och lyssnar på Jason Derulos nya platta Future History, måste säga att den faktiskt är riktigt grym. Så om ni som jag gillar Jason så kan jag lova er att ni kommer tycka om den nya plattan massvis ( : Ah, den ligger på spotify!

Idag ska jag äntligen få boxas, happy girl! Det är verkligen det bästa som finns, älskar det. Få släppa ut lite ilska så kan man gå hem som en glad människa sen, haha.
Lär ta och hoppa in i duschen strax så jag hinner klart innan träningen börjar vid halv 7. Haha ja, jag ska duscha innan jag går iväg på träning! Jag har lite udda tix för mig, har heller aldrig påstått att jag är helt normal ( ; Take it or leave it liksom!

Lyssna på den!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar