lördag 24 september 2011

Djungelvrål...

... med lakritsbomb!

Den ena grannen har barnkalas, typ skjut mig någon! Jag hade liksom redan huvudvärk innan dessa typ 10 småbarnen startade sin lilla tävling i vem som kan skrika högst och längst.
Varför ens skaffa barn liksom när man kan köpa en chihuahua? Dom är minst lika krävande, fördelen med chihuahuan är att den kan du bara sälja om du nu skulle tröttna på den. Alfonz har varit väldigt billig många gånger, tro mig.


För övrigt spelas just i denna sekunden daladerbyt, slaget om siljan, i hockey mellan Mora & Leksand. Om inte Mora vinner kommer den här dagen gå ifrån dålig till sämst! Men Leksand är ju helt värdelösa så Mora kommer självklart att vinna ( :
Ah, vet att jag kommer få äta upp det dära om nu Mora mot förmodan skulle förlora..


Alltså, nu ska ni ju inte tro att jag hatar barn och aldrig någonsin kommer att skaffa några såna. Men för tillfället, och i några ganska många år framåt, kommer jag verkligen inte att vilja ha några barn.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar