onsdag 28 september 2011

Mina hundar...

... försöker ta livet av mig!

Har precis varit hos doktorn och blivit lite misshandlad med nålar och sånt där hemskt. Tuppade till och med av när dom tog en massa blod från mig, fy! Nu sitter jag här med bandage och har ont i min stackars arm.

Men tror ni att mina hundar bryr sig i att det är synd om lilla mig som är sjuk? Neä, det gör dom då verkligen inte. Den ena sitter här och ylar som om han vore helt hjärnskadad och den andra hon ligger på golvet och tuggar sönder pennor!? Så om någon skulle vilja ha en chihuahua och en borderterrier så är det bara att komma förbi och hämta dom, retur ingår dock inte i köpet! Någon intresserad?
Nej, trodde väl inte det. Antar att jag får stå ut med mina små psykfall. Eller som mamma hade sagt, det är väl inte så konstigt att dom är som dom är, man blir ju faktiskt som man umgås.

Dum 1 & dum 2 på Alfonz födelsedags kalas i våras.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar