fredag 30 september 2011

Jag kan tyvärr verkligen inte...

... komma på någon sån där klämkäck rubrik för tillfället!

Sitter här och dricker vätskeersättning, finns godare saker att dricka kan jag lova! Men måste tvinga i mig det efter att jag har tränat för annars får jag huvudvärk och spyr, usch och fy! Haha, det där rimmade ju typ..

Imorgon ska jag och tjejerna ut och röja, och tro mig, det kan verkligen sluta precis hur som helst! Vad vi än gör så lyckas vi alltid få det att sluta i fullständigt kaos, men vi har i alla fall galet kul.
Fast det får absolut inte bli en "örebro i repris", för det är nämligen så att när vi var där nere så festade Johanna och Frida rätt så hårt och blev utkastade från krogen. Haha japp, det är tyvärr helt sant!
Men det var ju inte någon direkt katastrof där nere eftersom att det bara var att gå till nästa krog, men här i skogen där vi bor så finns det liksom ingen annan krog att gå till. Haha, det är inte lätt att bo i skogen kan jag lova!

Ska göra mitt bästa för att dokumentera kvällen i både bilder och videoklipp, sen får vi väl se om det kan publiceras här eller inte ( ;

Det hära ska vi på imorgon och skaka rumpa!


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar