söndag 18 september 2011

Just nu längtar jag...

... helt sjukt galet mycket efter min säng!

Ska gå och lägga mig i den strax, leka lite med fjärrkontrollen. Japp, det är en fjärrkontroll till sängen.
Tänkte bara bjuda på någon bild ifrån våran aningen sjuka kväll, ah jag vet att det har blivit en del bilder idag. Men jag tror inte att ni klagar!
Och ja det var så äckligt kallt ute så man fick lov att ha vinterjacka på sig utifall någon undrar varför jag har det på mig. Frost och minus grader, brr! Och nej det finns inte en enda bild där någon ser normal ut, så ja vi ser helt efterblivna ut på varenda bild, haha.


Jag som är minst använde dom som försöks kanin
till att gå in i ett gammalt, övergivet, läskigt hus! Elakt!




Frost, brr!


Våran kväll som ni kanske kan se blev bara en massa oseriöst flummande! Men vi hade i alla fall roligt roligt, jätte roligt, och det brukar ju trots allt vara huvudsaken. Frida var även hon med, men hon fastnade tyvärr inte på någon bild. Bättre lycka nästa gång i guess.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar