onsdag 7 september 2011

Regn regn regn...

... och lite mera regn!

Tänker inte komma med någon dålig ursäkt för min frånvaro den senaste tiden. Har helt enkelt bara inte känt för att lägga energi på detta.

Det börjar på största allvar kännas som att jag bor i en regnskog eller nått liknande, för det verkar inte finnas någon ände på detta eviga regnande. Det regnar så vidrigt mycket så jag kan inte ens gå ut med min stackars hund utan att han nästan drunknar. Ah det är sant! När han var valp så höll han på att drunkna i en vattenpöl, det är inte lätt att vara liten.

Det enda som är bra med detta vädret är att man har en bra ursäkt till att mysa ner sig i soffan till en bra film. Vilket är precis vad jag har gjort hela långa dagen, har inte ens varit utanför dörren. Inte behöver jag ha dåligt samvete för att jag inte har rört mig på hela dagen heller, för jag har världens träningsvärk sen igår. Ska ut sen ikväll och skaffa mig lite mer utav den varan har jag tänkt. Fy va drygt det lät, haha.

Hur många lingon finns det i världen, den filmen har jag legat och skrattat till idag. Helt underbart jäkla bra! Rekommenderar den starkt till er som inte har sett den.

Se & njut gott folk. Detta är äkta kärlek!




Detta inlägg blev ungefär lika rörigt som dom tidigare, ska försöka skärpa till mig! Men det är inte så lätt när det är svårt...


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar