måndag 26 september 2011

And if I drown in the ocean...

... you'll be the first to rescue me!

Har precis sett klart på filmen "Something Borrowed", blir så arg på mig själv för jag ska inte se såna filmer! (Den filmen är för övrigt riktigt grymt jävla bra)

Sån kärlek som är i filmer, sån där äckligt äkta kärlek, sån kärlek existerar inte! Två personer kan inte vara sådär kära i varandra så dom är beredda att offra precis allt, ge upp hela sina liv, bara för att få vara med varandra, eller? Jag kanske bara är dum i huvudet som säger så och jag säger antagligen så för att jag själv aldrig, aldrig någonsin har varit så kär.
Det finns dom som menar att vi alla har en "perfect match", en person som verkligen är "the one". Kanske är det så, kanske är det inte så.

Oj detta blev djupt. Jag borde antagligen skoja till det lite här på slutet för att "lätta upp" det hela en aning. Men nej, det tänker jag inte göra, tänker låta detta förbli just precis så här.

Every girl has three guys in her life. The one she loves, the one she hates and the one she can't live without. And in the end, they're all the same guy.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar