tisdag 27 september 2011

Boy my body don't lie...

... I'm outta my mind!

Boyce Avenue, det bandet är så förbannat grymt jävla bra! Dom gör tok bra covers men har även egna låtar, fast jag tycker helt klart att deras covers utan tvekan är bäst.
Rolling in the deep

Every teardrop is a waterfall


Fattar inte varför det är så galet attraktivt med killar som kan sjunga och spela gitarr, en sån kille vill jag ha! Sen får han väldigt gärna se ut som Colin Egglesfield, ah precis en sån kille vill jag ha. Colin+gitarr+sång = perfekt!
Haha, nej jag vet att jag antagligen aldrig någonsin kommer att hitta en sån kille, men drömma kan man ju faktiskt alltid göra ( ;

Colin Egglesfield
Ah detta blev ju bara aningen oseriöst, men men ( :
Jag är för övrigt galet förkyld och vill inget annat än att få bli frisk! Missar boxningen idag också på grund av förkylningen, men på torsdag då jäklar ska jag boxas. Ska till doktorn imorgon och ta en massa blodprover, buhu.
Ah, det var nog allt jag hade att säga för denna gången.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar