söndag 2 oktober 2011

Jag ber så hemskt mycket...

... om ursäkt för min frånvaro idag!

Jag har festat på lika a rockstar nu i två dagar, ska berätta lite mer om det imorgon tänkte jag.

Idag har allting gått i ett hela dagen så har verkligen inte haft tid att sätta mig ner vid datorn en enda sekund. Jag har varit och handlar lite olika inredningsdetaljer till lägenheten, handlat mat, varit ner på höst marknaden och kikat en sväng m.m
Sen var det tänkt att jag och mina flickor skulle ner och bowla en sväng, bara ha en ganska lugn kväll med tanke på att gårdagen vart ganska galen. Men så blev det icke! Slutade med att vi återigen hamnade på dans golvet och skakade rumpa, lika tok kul som alltid ( ;

Jag har precis kommit hem & min stora sköna säng är just nu otroligt lockande! I'll be back tomorrow.

Ah, jag är galet het.


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar