fredag 7 oktober 2011

Att vara uppe före tuppen...

... är inget jag rekommenderar någon att vara!

Jag har nog aldrig varit så här trött i hela mitt liv! Känner mig typ drog påverkad för att jag är så galet trött och borta i huvudet, har i och för sig aldrig varit det så vet ju inte hur det känns, men ah.
Fattar verkligen inte hur jag ska orka festa hela natten. Men har en liten plan om att jag ska kila hem till mamma och dricka lite kaffe har jag tänkt. Haha, fast jag egentligen hatar kaffe, men det blir man väl pigg av, right? :)

Lär försöka släpa mig in i duschen med tunga steg nu, såna här tillfällen man önska att man hade någon som kunde klä av en och duscha en. Så man liksom bara behövde stå där och sova om man nu är såhär trött! Fatta va mycket energi man hade sparat på det, det ni, ännu en utav mina briljanta idéer (;

Juste, nu har jag fixat min telefon så man kan ta kort med den igen. Så jag lovar att fota min natt! Slänger kanske upp någon ego bild innan jag pyser iväg också, men bara kanske.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar