torsdag 6 oktober 2011

Jag längtar ganska...

... tok mycket tills imorgon kväll/natt!

Då blir det ut på crazy ur flippat party med ett gäng väldigt bra flickor/pojkar. Känner verkligen för att få släppa loss fullständigt och vara sådär tokigt galen.

Dagen idag har varit bra tycker jag! Haha, det där rimmade ju nästan. Har haft psykologi, vilket var min enda lektion idag och jag absolut älskar psykologi. Och vi har dessutom en riktigt grym lärare. Idag fick vi kolla på The Simpsons, ah man kan ju undra vad det har med psykologi att göra liksom. Men det visade sig innehålla en massa psykologi grejer, låter sjukt jag vet, men det är helt sant!

Efter skolan skulle jag egentligen ha tränat boxning med då jag hade en förjävlig migrän så stod jag över den idag. Istället åkte jag, Frida, Tony & Emil hem till F och E för att laga mat och snacka en massa skit, lika trevligt som alltid. Dock av någon underlig anledning är det alltid jag som får laga maten.
- "Men du är så duktig på att laga mat Emilia, när inte du är här och lagar mat så lever vi på varma mackor"
Ja jisses, vad skulle ni göra utan mig?

Borde slänga mig i sängen nu med tanke på att klockan ringer 04.30 i natt, buhu ;(

Jag & Alfonz i somras. 
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar