måndag 17 oktober 2011

Ett enda meningslöst kaos...

... är typ vad min dag har bestått av!

Så sjukt jobbigt att sitta och kolla på ett jätte spännande program och vara galet kissnödig. Snälla, kan det inte bli reklam NU!?!! Asså gaaah...

... Klarade inte att hålla mig, så jag skyndade iväg på toa. Och vad tror ni händer när jag kommer tillbaka? Jo det ska jag berätta, det blir REKLAM!! Bara liiite irriterande.

Haha ah, det där var kanske lite onödigt vetande, menmen (;

Dagen idag har inte varit bra alls. Började morgonen med att stucka min stackars fotled ganska illa så den är just nu typ dubbelt så stor. Ajaj ;( Anledningen till att jag gjorde det var för att jag hade bråttom till bussen till skolan. Bara det att när jag väl kommer fram till skolan efter typ 2 timmars buss åkande för dagens enda lektion, så är den inställd! Så det var bara att glatt hoppa på bussen/tåget åter igen och åka hela vägen tillbaka hem.. Kan ju lova att mitt humör inte har varit på topp idag!

Ska snart hoppa in i duschen & sen blir det ännu en dejt med han den där John...

Bara för att denna jäkla låten ekar i mitt huvud just nu..

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar