onsdag 26 oktober 2011

Alfonz har något...

... som han vill säga!

reeeed.,,  as msmm,nmsm,nmar  md sd sdjekjemm f m, nxmnmsbnm,,n b

// Alfonz

Ah första tanken nu blev väl nått i stil med "vad f*n står det?".. Jag skulle gissa på att det står nått i stil med "Jag springer runt på köksbordet och terroriserar sönder dom fula blommorna. Får egentligen inte vara på köksbordet men det skiter jag fullständigt i!"

Typ nått sånt skulle jag tro, men vad vet jag.. Skulle ju kunna stå något helt annat.

You can try but never stop me
This is what I'm made of
I will never ever let go
This is what I'm made of
No one can control me
'

Cause this is what I'm made of
You can hate but never break me

This is what I'm made of
This is what I'm made of


Juste, en sista sak! Har ny msn, igen, så om ni undrar vart jag har tagit vägen så vet ni nu. Kommer säkert använda den andra också, men ah..

Mitt alldeles egna monster!


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar