måndag 10 oktober 2011

Skärpning...

... ifrån min sida!

Har tappat lusten lite för detta men jag ska försöka skärpa till mig, speciellt med tanke på er alla läsare (:

Idag har jag varit hos doktorn med mina förjävliga hals och tagit en massa prover. Men får ingen medicin förens på fredag för dom måste odla mina prover så dom vet säkert vad det är för bakterie. Så tills dess sa doktorn att jag skulle ligga i sängen och äta värktabletter. Får absolut inte anstränga mig för då kunde jag tydligen få hjärtmuskel inflammation ;S

Tänkte bara berätta lite kort om min helg, så läs om ni är intresserade annars kan ni helt enkelt skita i det! I fredags var jag och tjejerna till Rättvik och skakade rumpa som galningar på dansgolvet. Det var verkligen tok kul (: Fast kan erkänna att det förmodligen inte var så smart gjort med tanke på att jag är sjuk, blev ju inte precis friskare av det. Men huvudsaken är att vi hade kul!
I lördags var jag, tjejerna & boysen här hemma, vi käkade middag och kollade på en sjukt vidrig film. Tycker ni om att skrämma livet ur er själva så se den --> Grave encounters. Om inte, så se den inte! Utan tvekan den läskigaste filmen jag någonsin sett. Vi hade i alla fall en väldigt trevlig kväll när vi alla fem i stort sett satt här i knät på varandra!

Just för tillfället sitter jag här och kollar på premiären av "Svärföräldrarna från helvetet", alltså shit vad jag skulle vilja vara med i det programmet. Jag hade gjort succé (; haha.

Slänger upp trailern från den vidriga filmen, som sagt..
tycker du om att bli ordentligt uppskrämd så se den!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar