söndag 16 oktober 2011

Tonight, I am...

... a crazy tired girl!

Var länge sen jag var så här trött, fattar inte riktigt varför heller. Eller jag och Alexander sov väl inte jätte mycket i natt, men vill ju inte precis sova bort den lilla tid vi får tillsammans heller liksom. Så egentligen är jag ju trött av en bra anledning så borde inte klaga (:

Sitter hemma i min soffa just nu, käkar mandariner, eldar ljus, glor tv och poppar musik. Allt på en gång! Fast jag måste verkligen dra på mig natt mössan, krypa ner under täcket och invänta en nattlig dejt med John Blund väldigt snart. Känner att det finns en väldigt stor risk för att jag somnar här i soffan annars, vilket min fina prins redan har gjort.
Han är verkligen min lilla bebis, han måste till och med ha sitt gosedjur med sig i sin säng om han ska kunna sova på natten. Han har massvis med gosedjur, men den han måste ha när han ska sova är en rosa apa (; Ah, han är ett riktigt litet charmtroll, mitt lyckopiller!

Så här ser Alfonz ut när han sover.
Fast denna bild är tagen under en middagslur hemma hos hans mormor, så apan är tyvärr inte med!
Får slänga upp en bild på den en annan dag.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar