torsdag 20 oktober 2011

It's time for some...

... big changes in my life!

Det är väldigt mycket på gång i mitt liv just nu. Väldigt mycket förändring, både utanpå inuti och runt omkring mig. Jag kanske kommer att berätta lite mer ingånde om det lite längre fram, men bara kanske. Allting kommer i alla fall i slutändan att vara positivt (:

Jag kommer att börja med något väldigt enkelt, boka tid hos min otroligt grymma frisör Elisabeth! Den enda människan på jorden som får röra mitt hår.
Vet exakt hur jag vill ha mitt hår nu och ja, det kommer absolut bli förändring. Älskar verkligen mitt hår så som det är nu också, och jag vet att ni är en del som absolut inte tycker att jag borde byta hårfärg. Men det sket jag väl i, haha (;  

Är det bra väder i helgen så kommer jag att ta en hel del nya bilder på ingen mindre än.... Mig själv! Så att jag kan fräscha upp designen här i mitt lilla kryp in, har tröttnat på den där fula bilden från i sommras nu, haha. Så håll utkik (:


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar