söndag 2 oktober 2011

Idag är jag en riktigt...

... sliten Emilia!

Min helg har satt sina spår kan jag lova, men vad gör det när man har haft sjukt kul.

I fredags förfestade vi hemma hos mig innan vi begav oss in till Mora och Ljungbers. Jag drack alldeles för mycket, men jag tror att jag skötte mig bra i alla fall ( :
Inne på Ljunbergs dansade vi som aldrig förr och var sådär lite halv galna som bara vi kan vara. När krogen stängde åkte vi vidare till donken och röjde istället. Där handlade vi typ upp allt som fanns, kändes det som i alla fall.
Medan alla satt där och åt på sina hamburgare, kan ni då gissa vad jag satt och åt på? Ostskivor! Jepp, jag beställde en massa jäkla ostskivor, alltså sån ost som det är på hamburgarna och åt. Haha, mums tyckte jag tydligen att det var. Sen terroriserade jag även den stackars personlen som jobbade genom att gå in bakom disken och ställa mig i drive in luckan. Jätte roligt tyckte jag som alltid har undrat hur det är att stå där och ta emot beställningar, men det tycket absolut inte dom som jobbade. Torr bollar!
Efter donken så hamnade vi av någon underlig anledning mitt ute i skogen!? Så där traskade jag runt i mina väldigt höga klackar, tur att jag hade Majk att hålla mig i så jag inte hamnade på rumpan.

Gårdagen var precis lika underbart rolig den med! Träffade på folk som jag inte har sett på galet länge, slarvade bort bankkort, dansade bort känseln i fötterna, slogs med pojkvänner och väldigt mycket mer...

Nu ska jag ta och bleka mitt hår och sen blir det soffhäng med min fina prins (:

Alfonz har intagit första parkett i fåtöljen, antar att jag får ta soffan.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar