söndag 23 oktober 2011

Kanintekommapå...

... någonvettigrubriksåjagsakiteridet!

"Stäng sopnedkastet jävla miffo!"

Hahaha ååå va jag älskar Robert Gustafsson och hans program "Gustafsson 3 tr", helt min humor!

Sitter här och försöker få tag i min matte lärare, men det verkar fucking omöjligt. Bäst för honom att han svarar på mitt mejl innan imorgon! För då slipper jag göra matte prov i skolan, då får jag göra det hemma i stället och har dessutom en heeel vecka på mig att göra klart det (;
Sen måste jag få tag på någon sån där smart människa som kan hjälpa mig att klara det också. Tyvärr så känner inte jag någon sån, så får väl helt enkelt slänga ut en kontakt annons eller nått, haha.

Jag hade en smart pojkvän en gång i tiden, men han valde jag så klart att inte behålla! Bara ännu ett bevis på att jag kanske inte är den skarpaste kniven i lådan, eller nått sånt.

Jag på min ballkong i sommras.
En utav alla underbara party kvällar!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar