onsdag 26 oktober 2011

Dålig stil av mig att vara lite sådär frånvarande..

... but now I'm back!

Fick precis en väldigt annorlunda förfrågning ifrån en kille, jag tackade nej men tog det helt klart som en komplimang! Exakt vad det handla om tänker jag inte gå in vidare på, men är ni nyfikna så kan ni ju alltid fråga mig (:

Jag fyller snart år, börjar få ålders nojjor. Känner mig värsta gammal, haha. Har kommit fram till att jag nog inte vill bli äldre än 25, tycker det känns som en lagom bra ålder. Ah, jag vet att jag är lite små knäpp.

Snart ska jag åka hem till Västerås och där tänker jag stanna ett tag! Ska även göra ett litet besök i huvudstaden, ska nämligen gå på en gala (;

Har så sjukt mycket minnen till den här låten,
blir alldeles tårögd varje gång jag hör den.
Men jag älskar den!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar