onsdag 19 oktober 2011

En liten ros...

... med ett hål i sin själ!

Jag har en bra nyhet och en dålig nyhet. Vilken ska jag börja med? Hmm.. Börjar med den dåliga tror jag!

Som ni kanske kan se på bilden ovan så har min stackars blomma sten dött ;( Har försökt att återuppliva den med hjärt- och lungräddning och en hel del andra metoder, men trots mina tappra försök vela den inte återuppstå! Så den har nu fått vandra vidare till dom evigt gröna ängarna.
Jag som äntligen hade hittat en lila fin blomma till mitt lila sovrum...

Ah det där är alltså min dusch.. Min sån där dusch grej, den som det sprutar vatten ur, hade gått sönder och börjat läcka. Men eftersom att jag är så väldigt smart så kom jag på att jag kunde laga den med tejp tills jag har köpt en ny (: Det var alltså den bra nyheten!
Men tyvärr så visade det sig inte vara en så bra idé trots allt.. För tejpen var nog inte vattentät så den lossnade nu när jag duschade, typisk liksom! Men har tänkt att jag ska testa med silvertejp istället, för det brukar man ju kunna laga allt med (;

Over and out!

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar