tisdag 4 oktober 2011

Lite om min...

... dag!

Sitter här och äter banan, känner mig ungefär lite som en apa. Kom hem ifrån boxningen för en liten stund sen så nu är jag sådär skönt trött. Blir duschen strax och sen raka vägen ner i sängen!

Hade bara en lektion i skolan idag, vilket var en förjävlig lektion. Våran martyr till lärare plågade oss ute i kylan i över en timme för att kolla på skyltfönster, liksom hur kul är det? Dessutom var det svin kallt, burrade in mig i min pälsväst men höll ändå på att frysa arslet av mig.
Åkte sen till mora och lunchade med mamma och farmor, väldans trevligt. Vi passade också på att äta nybakade kanelbullar, lär ju passa på när det är kanelbullens dag och allt ( ;

Måste få tag i ett köksbord till mitt kök, kollar på ikea's hemsida men tycker att det är lite knepigt. Vill liksom se bordet irl för att veta om det är något som passar mig eller inte. Antar att jag får göra en liten tripp till ikea helt enkelt!

I brist på bilder slänger jag upp några på min saknade Lokkadis som går nere i Skåne just nu och är mamma.

En väldigt väldigt saknad Lokkadis.

Älskade häst.


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar