måndag 31 oktober 2011

Två av dagens stora...

... funderingar/problem!

Jag har fått väldigt långa naglar, vilket jag absolut älskar! Men idag bröt jag av en av dom, inte nog med att det gör förbannat ont, ser ju fult ut med en nagel som är mycket kortare än dom andra :( Funderar på att ha fejk naglar igen, hade det i flera år förut.
Men jag tycker bäst om att ha äkta, är bara det att det krävs så mycket skötsel för att dom ska hålla sig fina. Fejk behöver man inte göra någonting med, bara byta ut dom en gång i månaden. Haha, ja jisses vilket enormt problem ;P

Dagens feting diss går helt klart till kläder som måste TVÄTTAS FÖR HAND. Alltså blir tokig på alla mina jävla klädesplagg som inte kan tvättas i tvätt maskinen. Liksom vad är skillnaden om dom tvättas för hand eller i tvättmaskinen !? Jag lovar att tvättmaskinen behandlar kläderna snällare än vad jag gör...
Måste verkligen lära mig att kolla på tvättlappen när jag köper kläder, tänker inte köpa ett enda klädesplagg till som det är handtvätt på, punkt slut!

Hade även olika nagel designer förut.
Här är en utav dom (:
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar