tisdag 1 november 2011

Hittade en massa gamla...

... bilder på datorn!

Tänkte bjuda på några, eller ganska många, dom är minst typ 3 år gamla (: men vissa är även äldre än så.. Dom ligger helt huller om buller, orkar inte sortera dom i någon speciell ordning.

En helt vanlig dag i skolan.

Hos frisören. 
Min 17 årsdag. 

Jag & min prinsessa

Roligaste biologi lektionen ever!
Jag räddade pung kräftor (;

Bild från en helt galen kväll på musik & motor.

En ute kväll som spårade ur fullständigt.

Tränar på sex ställningar, haha.

Hemma i Västerås.

Ett helt sinnessjukt kul spel.

En dryg telefon försäljare som stalkade mig i x antal månader.

Air hockey, love it!

Bowling drottningen.

Mikkan dog i en snö driva..

På väg ut på äventyr (:

Krig på hög nivå!

En av alla mina tävlings hästar genom tiderna. Feykir!

En av ung hingstarna. Ljufur!

Älskade bf tider <3

En galet söt unge som underhöll mig under en ur trist fotbolls match.

Lokkadis, sessan!

Inför ett musik uppträdande i skolan, vi sög! haha.

En minnesvärd tur i skogen.

Musik & Motor.

En av massa fiske kvällar.

Mitt barndomshem, hästgården där jag växte upp.

Mitt barndomshem, hästgården där jag växte upp.

Mitt barndomshem, hästgården där jag växte upp.

Skolavslutning i 9an.

Shopping på kupolen.

Köpa en massa jäkla creme fraiché, haha.

Jag & Dagfari.

Jag & Flikka i Schweiz. 

Min stjärna, min ögonsten.
Alla tävlingar vi vann, våran framgång vi hade tillsammans.
Saknaden är enorm, Spotti <3

Jag & Flikka i Schweiz. 

Jag & Twistur i Schweiz. 

En annan av mina stjärnor!
Första hästen som jag red in.

Jag & Spotti på tävlingsbanan. 

Mikkan på hennes första fylla (;
Tjejgänget som höll ihop på högstadiet.
Saknar den tiden!
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar