onsdag 30 november 2011

Det absolut sötaste jag vet...

... är utan tvekan chihuahua valpar!

Har precis kommit hem ifrån Alfonz uppfödare där jag har varit och kollat på valparna som han är pappa till. Verkligen hur fina som helst, blir sjukt sugen på att skaffa en till. Men det ska jag inte göra, kommer att skaffa en till hund men inte en chihuahua! Ska ha en pitbull eller en långhårig schäfer, för vill ha en större och intelligentare hundras som jag kan träna med (:

Men är det någon som skulle vara intresserad utav en väldigt fin långhårig chihuahua valp så är det bara att kontakta mig så ni få ett väldigt bra pris (: Det är 3 honor och 4 hanar, dom är leverans klara 22 december. Alla är fullt friska och SSK reggade. Ni når mig på mejlen -> emilia.finn@live.se


En utav hanarna (:
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar