tisdag 15 november 2011

Den här vidriga...

... kylan tar livet av mig!

Det är äckligt kallt ute och jag hatar det, är inte gjord för att leva i det här klimatet! Och inte min hund heller för den delen. Nej, jag och Alfonz ska flytta till ett varmt land har vi bestämt (:
Har nyss varit ute på kvällspromenix med honom och ja.. Nu är jag helt djupfryst, men lite varm o'boy på detta så borde jag bli varm igen. Slänger nog på en film också, "Bad teacher" ska vara bra har jag hört (:

Idag har jag i alla fall lyckats med mission impossible, eller ja, helt omöjligt lär det ju inte ha varit eftersom att jag lyckades genomföra det.. Men ah, ni fattar.. Back to business, jag har idag lyckats med att ändra min folkbokföringsadress! Och det var allt annat än enkelt kan jag lova, var nära på att slänga ut datorn genom fönstret x antal gånger.
Jag har till och med fixat med Telia så nu borde min telefon snart vara back in the game again, som jag längtar!

Pappa har dessutom fått tag på försäkringsbolaget idag, så nu får jag förhoppningsvis ut ersättning för mitt sönder kvaddade knä. Hoppashoppashoppas (:

Fin fina vänner på speed weekend i vintras.
Ah, finns ju en del positiva saker med vintern, som att festa på speed weekend (;
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar