tisdag 29 november 2011

Det är här det ska...

... stå en lite små intressant rubrik!

Men kommer inte på någon sån för tillfället, så skiter helt enkelt i det.

Sitter just nu hemma hos mamma som skulle bjuda mig på mat.. Men riktigt så lyckligt slutade det inte! Hon kommer på att hon har träning som hon måste skynda sig iväg på så det slutar med att jag måste laga mat istället. Men kändes å andra sidan riktigt underbart att sitta här i soffan med en fet chokladkaka medan hon fick lov att bege sig ut i regnet bort till gymmet, haha. Jag har redan fått mitt träningspass idag så jag kan faktiskt slappa resten av kvällen utan att ha dåligt samvete (:

Fick veta idag att helikon nu äntligen efter allt mitt gnäll har beställt hem dumle pepparkaka :D Jag blev alldeles överlycklig, dom andra affärerna här i Orsa kan ju bara dra åt helvete eller nått! En affär utan min älskade dumle är ingen bra affär, så det så.

Tycker bara om den hästen mer och mer för varje gång som jag rider/hanterar honom. Jobbade honom lös görande i skritt idag då han var lite svullen i ett knä och behövde ta det lite lugnt. Gick verkligen super! Han är en alldeles underbar liten polle helt enkelt (:

Fina Atlas.
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar