lördag 26 november 2011

There's no way to describe what you do to me..

... you just do to me, what you do!

Tänkte att jag skulle skriva nått smart och intressant, men nej... Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig!

Är ganska trött idag, en onykter Alexander ringde inatt/morse och var väldigt prat glad. Lite underligt hur vissa killar blir när dom har fått i sig lite alkohol, sådär nästan överdrivet gulliga och mysiga. Alltså inte för att jag klagar eller så, absolut inte (: Han kan väl självklart vara så nykter också men inte riktigt på samma sätt liksom.

Nej, nu var det ju faktiskt inte honom jag skulle snacka om.. Så byter samtalsämne lite så här små hastigt!

JAG VILL HA SNÖ, någon som kan fixa det !? Snälla ? Jag hatar vintern, jag vet.. Men om vi nu måste göra oss besväret att ha vinter i det här landet så kan vi väl ändå ha en riktigt ordentlig vinter åtminstone !? Inte en sån här fejk vinter som det är nu, bara halv kallt och jävligt med en massa regn.

Sist och minst! Min hund har inte riktigt alla sina indianer i kanoten. Han står just nu och dansar för sin matskål i hopp om att den ska fyllas med mat eller nått.. Undra hur lång tid det tar innan han inser att hans lilla dans inte fungerar ?

Viiiiinter!
// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar