lördag 26 november 2011

Lika smidig...

... som en elefant!

Jag skulle göra en lite sådär akrobatisk upp sittning på min cykel. Och ja, vad ska jag säga... Det hela slutade i en liten kaotisk olycka, var inte alls så akrobatisk som jag själv trodde, haha (; Tänker inte gå in på några detaljer, känns som att det skulle kunna bli lite pinsamt då. Men kan väl säga så här, det hela slutade med att väldigt svullet, ont knä och en Emilia som inte längre kan gå. Eller kan ju gå på vänster benet, man ah.
Så antar att jag får byta ut drinkar, högklackat och alldeles för mycket hårspray mot soffan, högläge och smärtpiller. SÅÅÅÅ typiskt mig liksom!

Btw, fy fan vad du är snygg när jag är full. Eller nått i den stilen ..

Ah, vet att jag är grym på paint (;

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar