måndag 21 november 2011

Eftersom att jag inte...

... kunde somna!

Så satte jag på en film --> "A little bit of heaven" , måste säga att den filmen var riktigt bra men väldigt sorglig. En sån där riktig kärleksfilm där dom är jätte kära och älskar varandra oavsett vad, ah ni vet sån kärlek som jag inte riktigt tror existerar på riktigt.
Ni kanske tycker att jag är knäpp som inte riktigt tror på sån där äkta kärlek, men ey! Man kan ju inte tro på något som man aldrig har upplevt, eller ? (:

Kvällens/nattens hyllning vad det gäller musik går till ... *trumvirvel* ... Lifehouse, tycker verkligen att det bandet är riktigt riktigt bra. Dom har varit med mig nu i några år och jag har inga planer på att göra mig av med dom än på ett långt tag (:


En av alla deras grymma låtar.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar