onsdag 9 november 2011

Nu är det ungefär...

... 10 min kvar tills jag blir gammal!

Yes, den 10e november för 20 år sen föddes det en liten prinsessa. Hennes föräldrar valde att döpa henne till Emilia, vilket hennes farbror inte alls tyckte att hon skulle heta. Han tyckte att det var ett gräsligt fult namn och var helt övertygad om att dom andra barnen skulle kasta sten på henne om hon hette Emilia.
Men trots den lilla förvarningen fick det ändå bli hennes namn. Idag har så klart hennes farbror kommit över det hela och tycker förhoppningsvis inte längre att det är ett så fult namn.

Ah, det var en liten historia om mitt namn. Skulle kunna berätta tusentals historier till, men det skonar jag er ifrån (;

En ganska gammal bild på mig, men kan inte påstå att jag har förändrats speciellt mycket.

En ganska gammal bild på mig, men kan inte påstå att jag har förändrats speciellt mycket.

// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar