lördag 26 november 2011

You are the thunder and...

... I am the lightning!

Busig som jag är så rymde jag iväg ut en liten sväng, hihi (; Kom precis hem igen, hem till två tokiga monster. Jag borde verkligen krypa ner under täcket nu och ta en dejt med han den där John. Måste liksom orka dra mig upp ur sängen ganska tidigt imorgon, duscha, rasta odjuren och sen skynda till bolaget innan dom stänger och inhandla kvällens alla drycker.

Dessutom har jag bestämt mig nu! På måndag ringer jag till min frisör och bokar tid, nu tänker jag färga om mitt hår och jag skiter fullständigt i andras åsikter på den punkten. Vet exakt hur jag vill ha det, måste bara ta ett snack med Elisabeth och höra om det ens är möjligt att få den färgen på mitt hår. Är rädd att mitt hår är lite för mörkt i nuläget för att det ska gå, men jag håller mina tummar och tår (: Kommer i alla fall att bli en lite lagom stor förändring om det går att genomföra.

Till sist slänger upp ett litet tips på ett band som jag tycker rätt så grymma faktiskt (: Hot Chelle Rae, printa in det i skallen!



Kiss & Tell


// EHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar